Wat je zegt ben jezelf Koen Kalkoen

Koen ga je eigen moeder vervelen De vrouw is de eerste Christus op aarde en God wil dat ik GGZ ga runnen van uit Klooster de Ommekeer Ik wil met de Oranjes een Maria Stam oprichten waarmee je trouwt en de Stam gaat in vorm zorgen voor de leden Iedereen ontvangt dagelijks even veel leefgeld gelijk aan de Koning Beheer doet Bewind en beloningen komen op Spaar 

Ik ben als eigendom opgevoed 5-17 door Burgers veel regels en straffen Fout No Respect Ik werk me van de grond af het paleis in om zo toekomstige problemen te voorkomen Eerst eicel dan zaadcel De vrouw staat op aarde rechtstreeks onder God omdat ze nieuw leven schept en 

de man onder de vrouw In het opstijgen naar de Hemel staat Een Cursus in Wonderen hoger Ik bezit het vermogen om GGZ tot wereldleider te maken in dromenland via OU= VB Team 5

Psyché Hater Koen van Oijen zoekt redenen om mij niet lief te hebben Niet mijn tekortkoming De zieken kunnen niet vergeven en hebben eerst zelf verlossing nodig van iemand zoals mij Gods Ik wil meten met 2 maten Ik heb God als doel en zie geld als middel een slokje water per dag

Leraar volgens de leer van ACIM Het autoriteitsprobleem is de wortel van al het kwaad op aarde en daar bedoel ik GGZ mee Liefde heelt niet alles maar maakt wel alles goed Zij die zeker zijn 

zijn volmaakt kalm en dat ben ik bij 1:1 gesprekken Ik heb geleerd binnen VvG dat Resistance is Futile Zonder 1:1 aanval geen oorlog dan stuur ik Mail en boks als Nelson Mandela met briefpapier Wie vergeeft is genezen is verlossen is gelukkig maken Jullie doen precies het tegenovergestelde Angst is niet mijn richtlijn Liefde is Ik buk niet eerst eicel dan zaadcel 

Ik heb de moeilijkste les geleerd op aarde en dat is: Wees niet tevreden met toekomstig geluk Alleen het Nu bestaat De Hemel kan alleen gevonden worden in het nu Ik ben opgevoed zonder liefde op het internaat 5-17 Veel regels en straffen Ik ben inmiddels immuun Mij werd altijd verteld Later als je voorgoed thuis bent dan ontvang je alle liefde Doei Ik heb een unieke kijk op geld in de zorg Ik besloot op mijn 10 niet meer naar huis te gaan en te scoren op Huize St. Jozef Het keerpunt nu jeugdgevangenis Mijn thuis Zo ben ik opgevoed door GGZ 5-55 No Respect

Als kind dacht ik al waarom het 10 dubbele betalen aan autoritaire zorg wat niet werkt terwijl als voor mijn moeder kost en inwoning was geregeld en een jaar hulp aan huis dan was een heel gezin gered Nu heeft GGZ een totaal gezin verwoest 4 kinderen opgegroeid in internaten en zijn belandt op straat Sorry maar burger opvoeders weten niet wat ze doen Het autoriteitsprobleem is de wortel van al het kwaad en daar bedoel ik mee GGZ zorg Ik buk niet voor protocolneukers 

GGZ draagt de Kroon Foei Behandel mij als gelijke dan heb je mij als vriend Behandel je mij als ongelijke dan hebben jullie mij als vijand voor het leven Ik ben stamhoofd van de Molukken Prins gelijk aan Koning officieel Onschendbaar ook al zijn Molukkers staatloos Ik denk samen met het Koninkrijk God heeft alleen het Koninkrijk en liefde geschapen alles daarbuiten bestaat niet Ik woonde pas op 24ste in een gezinswoning Waarom vliegen met de nietige vleugels van een mus als je de kracht van een Adelaar gegeven is Ik ga voor samen 0 euro mijn liefde verdien je niet

Je gelooft misschien dat je verantwoordelijk bent voor wat je doet en niet denkt De waarheid is je bent verantwoordelijk voor wat je denkt omdat alleen op dat niveau beslissingen worden genomen Wat je doet komt voort uit wat je denkt Je moet je gedrag niet veranderen maar je denken en dat is een kwestie van bereidwilligheid Kun je niet afdwingen Protocolneukers 

Jullie zoeken alleen maar problemen daar zijn jullie speciaal op aangenomen en denken met de Pil daar doe je alles mee wat je wil Liefde is taboe Wie is nou ziek? De Hemel is mijn thuis en God heeft liefde geschapen Geen afgoderij (geld en de pil) Een Cursus in Wonderen is mijn bijbel Het DSM handboek is een illusie en moet vervangen worden met ACIM Ziekte is een illusie 

Je bent jezelf of een illusie Ziekte en volmaaktheid zijn niet te verenigen Ik ben volmaakt zoals God mij heeft geschapen Ik word niet ziek alleen als jullie de Pil aanbieden Ik denk als Oma trots op je is dan ben je pas echt goed bezig Niet mama of papa Koen vermenigvuldigt ziekte  

Akelig Angst is niet mijn richtlijn Liefde is Bieden jullie mij verplicht medicatie dan bieden jullie mij de langzame dood aan en heeft het leven voor mij geen betekenis meer Ik vecht nu 15 jaar voor mijn leven GGZ psychiaters hebben nog Nooit iemand genezen met de pil alleen in slow motion vernietigt  Logisch, ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Wees lief voor jezelf

God heeft alleen het Koninkrijk en liefde geschapen alles daarbuiten bestaat niet GGZ bestaat niet voor mij Wie wijst wijst 3x naar zichzelf Ik vind iedereen standaard mooi genoeg dat maakt mij 3x mooier Wijs ik ziekte zoals Koen van Oijen dan zegt dat 3x meer over hem dan mij Psychiaters hebben zichzelf onschendbaar verklaard en misbruiken de wet om doelen 

te bereiken Ik gedraag me Koninklijk in het veld en wat over mij wordt verteld in de beslissing verplichte zorg is allemaal gebaseerd op Mail alsof Koen een spannende film ziet Mama's kind Angst is een oordeel dat nooit gerechtvaardigd is Ik geloof in alleen de waarheid is waar Ik kijk vol liefde naar het heden het enige wat waar is Zie ik iets anders dan is dat iets wat niet bestaat

Ik ben hier om Hem te vertegenwoordigen en om het Koninkrijk te herstellen op aarde zoals God het heeft bedoeld Ik laat overal een stempel achter Ik ben een volwaardig Zoon van God niet van mijn ouders God is eenzaam zonder zijn zoon Ik wens Koningin Maxima als voogdes Een leraar moet radicaal zijn of onderdanig Haar wens is mijn wens Ik wil alleen mijn Sofi id als eigendom God ziet geen vorm toch is Hij in alles Vorm is de verantwoording van de Kroon (niet GGZ) 

Sorry maar GGZ bestaat niet meer voor mij Jullie doen maar wat jullie willen Ik buk niet Ik ben schuldeloos en na 5 vrouwen 15 jaar geleden maagd gebleven nadat ik de eerste dwang spuit kreeg Mijn liefde verdienen jullie Blanda's niet en geloof me dat gaat voelen een de keukentafel 

God is mijn vriend Christus is in mij en waar Hij is daar is ook God Degene die mij aanvalt heeft zichzelf ter dood veroordeeld Bij elke dwang spuit die ik ontvang groet ik de Burger welkom als Pillen Moordenaar Verkrachter Monsters zijn GGZ 'mensen'  Ik kijk nog uit ogen van 5 jaar

Ik onderwijs nu 15 jaar Online via mijn Blog Facebook Martin Sitaniapessy en Telegram Daar vermenigvuldig ik mijn bewustzijn De bijbel onderwijst gaat heen en vermenigvuldig uw witgoed Dat doe ik pas als het Koninkrijk is hersteld zoals God het heeft bedoeld Ik spar boven de gordel

Alleen het ego Analyseert De Heilige Geest Accepteert Liefde betekent voor mij Totale Vrijheid anders is het Totale Slavernij Wie vergeeft is genezen Kijk vol liefde naar het heden want het bergt de enige dingen in zich die voor eeuwig waar zijn Alle genezing ligt erin besloten 


Gods Zoon is volmaakt anders kan hij Gods Zoon niet zijn Angst is een oordeel dat nooit gerechtvaardigd is Het wonder vergeeft het ego verdoemt Ik leef zo alsof ik geen ego ben

Iedereen heeft recht op een gratis thuisbasis Ik wil samen met GGZ leerlingen 49% investeren in het thuisgevoel en 51% werken en we gaan weer in de zandbak spelen We gaan ontpillen en dagelijks een druppel Rick Simpsons pure thc olie Geneest bijna alles Dagelijks plantaardige proteïne mixen met melk als goede start en gaan de Oceaan schoonmaken plastic recyclen

15 jaar geleden had men auto's op perslucht 3500 € nu aircar Ik wil een autonoom dorp bouwen met als basis hulpmiddelen Waterstof transparante Zonpanelen als Abc hekwerk rondom het dorp De authentieke Molen voor graan water circulatie en meer Alle basis kennis zit in de Molen 

Ik wil een midden pool scheppen rond de evenaar van grondwater met Zonneschotels om energie op te wekken Wat kan koken kan ook snel vriezen Mpemba effect Eigen Thermostaat Ik wil een Maria Stam oprichten dat totaal in basis vorm zorg draagt voor de leden op remote basis

Groetjes Martin van de Sterren

Ik zie een vorm van wraak: https://martin-anu.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Part 3 De wet onderwijst de dood

17-5 heb om 10:30 8e dwangspuit ontvangen tegen mijn wil en visitekaartje gedropt voor genees heer directeur  Mam  Mooi ik hou van u als doc...