Samenvatting: De Hemel is mijn thuis

Een Cursus in Wonderen is een studie in boekvorm die in 1977 via een innerlijke Stem Jezus is doorgegeven aan Helen Schucman een Amerikaanse professor in de klinische psychologie toen werkzaam aan de medische faculteit van Columbia Universiteit in New York Mijn bijbel Waarom vliegen met de nietige vleugels van een mus als je de kracht van een Adelaar gegeven is? Ik kijk vol liefde naar het heden het enige wat waar is Zijn er issues dan stuur ik Mail en wens respons

Telkens wanneer jij iemand ontmoet bedenk dan dat het een heilige ontmoeting is Zoals je hem ziet zie jij jezelf Zoals je hem behandelt behandel jij jezelf Zoals je over hem denkt denk jij over jezelf Vergeet dit nooit want in hem zul jij jezelf vinden of verliezen Doe geen poging een broeder op jouw manier te 'helpen' want je kunt jezelf niet helpen Maar hoor zijn roep om Gods Hulp en je zult je eigen behoefte aan de Vader inzien God heeft liefde geschapen Geen afgoderij (de Pil) God heeft het Koninkrijk en liefde geschapen Alles daarbuiten bestaat niet De vrouw is Christus

Kennis is Macht Zelfstudie Wanneer waar en hoe astronauten van een andere planeet naar de Aarde kwamen en de homo sapiens scheppen Primitieve Werker Wij zijn half buitenaards Delen we allemaal mijn ABN beheer account dan is iedereen op aarde verlost uit slavernij 

Weet je waarom Einstein niet kon bouwen? Hij had maar 1 steen 1234 laat los en dan groter steen Ik tel 0123 5 8 13 Hokje wordt in wijsheid groter De nul is ook 1 streepje Alleen het Nu bestaat Vergeef het verleden en laat los Je hebt reden tot vrijheid nu

In Irak zijn oude kleitabletten gevonden Soemerie waarin staat omschreven dat astronauten onze aarde bezochten om hoofdzakelijk goud te delven om hun eigen planeet te redden De Annunaki onder leiding van King Anu Hij bracht de Graansteen Ploeg Tarwe Gerst en Cannabis allemaal nu ingeruild voor de magie van de Pil Niburu genaamd ofwel Planet X 

Cirkelde in een parabool om de Zon 1x per 3600 jaar was hij zichtbaar Dit staat allemaal beschreven in de boeken van Zecharia Sitchin de twaalfde planeet Hij telde van buiten naar binnen 10 planeten incl. Niburu plus Zon en onze Maan Hun hebben de Homo Sapiens (De mensheid) gemaakt om als werkslaaf Goud te delven in midden Afrika Ik stam af van Homo Habilis Hobbit later kwam Homo Erectus > Homo Neanderthaler > Homo Sapiens  

Ze spoten witgoud in hun atmosfeer om een broeikas effect te creëren zodat ze op grote afstand van de Zon warmte vast konden houden Hun planeet werd bedreigt Ze hebben van een Homo Erectus vrouw een eicel bevrucht met Annunaki zaad en ingebracht in een Annunaki draagmoeder Zo is de eerste Adam gemaakt onvruchtbaar en later via Adams rib Zwarte Eva vruchtbaar gemaakt die voor het eerst Homo Sapiens vermenigvuldigde In het beenmerg zitten moeder- of stamcellen Ik aanbid moeder Godin sterrengroep de Pleadians Native Grote Beer 

Delen we allemaal mijn ABN Beheer account dan is iedereen op Aarde verlost uit slavernij en leren onze Rechterhersenhelft te gebruiken Homo Erectus aanbaden destijds Moedergodin in hun grotten en Homo Sapiens plots Koninkrijk De Annunaki vonden de Eva's zo aantrekkelijk en kregen kinderen Dit ging niet goed  en Aarde werd vervloekt De vloedgolf Ik bewonder 2 Godinnen Hathor van Egypte de baarmoeder werd gezien als Hemel en eierstokken die Sterren voortbracht Ik identificeer me met een Ster (Zon) dan godin Inanna van Annunaki weet alles over zaadcel en eicel was Actief in Politiek Annunaki brachten ook Valuta Ik denk samen met Anu 

Jaren geleden

445.000  De Nefilim (Genesis Bijbel) komen aan op aarde

300.000 De mens wordt gevormd

13.000  Vloedgolf

Psychiater Koen van Oijen ik vergeef snel Stop dwangmedicatie dat is vragen om de doodstraf Ziekte is een denkgeest probleem Ik denk samen met King Anu na de aanval op de Twin Towers Ik woonde op de Torenstraat 45 in Horst aan de Maas Ik kreeg een nachtmerrie en was een week ziek Ik werd bewust dat alle info van Google in mijn hoofd zat Info over King Anu (Satan) werd mijn focus in leren Ik moest thuis verlaten Ashley werd bang Ik zei na de nachtmerrie Ik ben Satan Je bent een kind van God niet van mij Mijn missie op aarde begon Ik werk alleen

Ik werkte toen voor Multec Hoger Technisch personeel nu Brunel bij Trespa Men wilde Flexwerken Ik zorgde ervoor dat ze in het veld thuis of kantoor remote konden werken Op hoofdkantoor glazen kantoren met VoIP telefoon GSM moest in een kluisje Trespa platen tegen buitenmuren voor isolatie en tegen weersinvloeden en je bent klaar voor een eeuw Ideaal voor klagers in Groningen spalk met stalen buizen met daarin beton en aardbeving proof

Ik zag de vliegtuigen crashen op kantoor toen ik aan het inventariseren was en ook dat personeel toch terug het pand in gingen Ik dacht toen al hadden ze mij maar gebeld Toen al was de visie van Multec iedere Burger een BV Ik dacht toen al Nee iedere Familie en deel lease auto's

Hoe werken de hersenen in kindertaal Er zijn maar 2 emoties Liefde of Angst 2 leermeesters de Heilige Geest de enige verlosser of het ego Het reptielenbrein is het eerste dat zich ontwikkeld in de embryo en kan alleen onderscheid maken tussen  Liefde (re hersenhelft) of Angst (linker helft) Het Reptielenbrein Maya onderwijst eerst eicel vissen insect (pixel liefde) dan dieren 

Toen Ankie zwanger was legde ik regelmatig de klankkast van mijn akoestische gitaar op haar buik en tokkelde mijn muziek Een meisje wordt geboren als Dolfijn groepsdier Hoog Sociaal IQ en wil later Schaap worden Bij jongens is dit andersom 0+1=2 De nul is ook 1 streepje Kind 0 staat op 1 gelijk aan Koning Ik geloof in de druppelslang methode elke plant iedere Dag 1 minimaal 1 slokje leefgeld gelijk aan Koning Christus is in iedereen en waar Hij is daar is ook God

Het linker brein Agenda mag je vergelijken in computertaal Seriële processor AB Horizontale communicatie Rangorde naar moeilijkheid Angst Konijnen gedrag Mag je vergelijken met Kerstboomverlichting als hier 1 licht niet brandt dan branden alle niet en ben je een eeuwigheid aan het zoeken dat je bv niet je hand in het vuur moet steken Liefde is mijn richtlijn Ik leef

Het rechterbrein Liefde is een parallel processor mag je vergelijken met een trapladder Iedere trede is een licht Als hier 1 licht niet brandt dan brandt de rest gewoon door Geen rangorde naar 

moeilijkheid Wijsheid wordt je Nu gegeven Verticale Communicatie Adelaar gedrag Eerst vergeven dan begrijpen is genezen Het ego en de Geest zijn elkaar niet daarom is de Heilige Geest de enige verlosser Die spreek ik aan Hij kiest altijd ten behoeve van de Geest  

Links denken is 1234 en starten steeds opnieuw (hokjesdenkers) en rechts denken mag je vergelijken met de Fibonacci code Out of the Box Thinking Je telt 0+1=2 1+2=3 2+3=5 (Hier sla je de 4 over) 3+5=8 5+8=13 8+13=21 etc. Hokje wordt steeds groter in wijsheid Ik wil niet in GGZ agenda staan De Gregoriaanse kalender is 1 probleem en vele vormen op aarde wijst vooruit 

Samen Vorm is de verantwoording van grote broer Willem en het Vormloze doe ik God ziet geen vorm toch is Hij in alles Ik hoef niets Problemen worden Nu opgelost samen met OU=VB Team 5

Ik zie 4 Koninkrijken volgens het kaartspel in Nederland en ik ben als Joker overal inzetbaar Harten Vorm Maastricht - Schoppen Vormloos Rotterdam - Ruiten Amsterdam Geldstroom en Klaveren Liefde is vrijheid Ameland spiegeld Nusa Laut mijn vaders eiland Al wat nodig is mijn ABN beheer account als Koninklijk doorgeefluik beheert door de Oranjes Ik geef alleen tips

GGZ aanbid de god van de ziekte en ik God van de liefde Wie is nou ziek? Ziekte het dsm5 handboek en volmaaktheid Acim Een Cursus in Wonderen zijn niet te verenigen Als God jou volmaakt heeft geschapen dan ben je dat ook Ik ben volmaakt zoals God mij geschapen heeft Je lichaam bestaat 90% uit water en Liefde vermenigvuldigt De GGZ pil maakt je Ziek No Love 

Er is niets buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren Wetenschappelijk bewezen Alles wat je ziet wordt achter in je hersenpan gedisplayd wat nooit het daglicht heeft gezien Pixel liefde Vorm is een illusie aanraken is onmogelijk ook al zeggen je 5 zintuigen dit Zoem je in op je hand dan zie 

je allemaal losstaande moleculen die elkaar proberen aan te raken maar niet lukt Vorm wordt door frequentie tonen bij elkaar gehouden Je lichaam is het symbool van wie je graag wil zijn en dient als Tempel voor de Heilige Geest Ik wordt nooit depressief Depressiviteit is iets wat je graag wil en niet kan krijgen Ik hoef in feite niets ACIM onderwijst Wil je hebben dan geef alles aan alle

Klachtencommissie Wvggz Vincent van Gogh ik ga SMART voor Stop de tijd maak alles eerst Meetbaar Acceptabel Realistisch en vervolgens starten weer de Tijd in 2025 God riep mij 15 jaar geleden op voor dienstplicht en heb me laten opnemen na Coach training bij Corinor Columbus 

Mandela en Gandhi met als doel GGZ te transformeren naar wereld leider in dromenland Nu onderwijst GGZ hel op aarde Gods Wil Ik geef nooit op en werk nu gratis 15 jaar non stop 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Part 3 De wet onderwijst de dood

17-5 heb om 10:30 8e dwangspuit ontvangen tegen mijn wil en visitekaartje gedropt voor genees heer directeur  Mam  Mooi ik hou van u als doc...